Mindentudós Iszogatós Pakli
- 2023. május 27. Szombat.
- Miért érdekes ez?
- Mert a hűsítőről az Árnyas Fellegek kiegészítő gondoskodott a párbajozók számára. Az alábbi sorokban egy haladó kultista pakli leírása található. Ne átkozzátok el, jól lehet vele szórakozni. Kérdezzétek a kecskeméti Régiót!
Nemes: Mindentudó Alkimista
Tekercs: Izzó Vér Tekercse
Karakterek: 10
4 Sötéterdei Suttogó
4 Vörösparti Démon Idéző
2 Vérmezei Sötétmágus
Fegyverzetek: 4
4 Vérmezei Áldozótőr/Csatafejsze (Igény szerint, Utóbbit ajánlom!)
Páncélzatok: 3
3 Lélekmágus Öve
Képességek: 8
4 Démon Farkas
2 Szárnyas Démon
2 Védelmezés
Italok: 6
4 Lávakő Főzet
2 Lélek Csapolás Itala
Játék a paklival:
Elsőre lehet, kicsit zavarosnak tűnik a fenti kis iszogatós kultista, de nézzük meg közelebbről, mivel lehet megjátszani ezt a fun paklit! Kezdő lapként mindenképpen ajánlott a Tekercs által felkínált opciók közül a 3-as démon báb/hátas kezdés. Én személy szerint a Farkast ajánlom! Amire figyelni kell a kezdő kéznél, hogy legyen egy 3-as Idézőnk vagy legalább egy 1-es kis Suttogónk. Ideális meccsnél a következőképpen néz ki a Mindentudó Kéz: 1 Démon Farkas, 1 Suttogó, 1 Lávakő Főzet, 1 Vörösparti Démon Idéző, a többi már nem lényeges. Ha minden kötél szakad cserélj ki minden lapot, hogy legalább 1 Suttogód legyen (halálozáskor hívja a barátait a pakliból és ez jól fog jönni.)
Mivel a játék kettes szinten kezdődik, egy kis karit pattints ki a csatatérre passzív állásba, majd add át a kört. A meccs harmadik körtől indul be igazán, itt már építhetsz a Vörösparti Démon Idéző hatására és kikereshetsz egy újabb farkast a paklidból lapeldobásért. (Szerencsés esetben egy Idézőt dobsz el.) Bár a kis vadállat még nem tud egyből támadni, de Hordázható. A kulcsszó miatt biztos fókuszba fog kerülni, ráadásul már 2 lesz nálad (egy kézben, egy a zsoldosok mellett.) A pakli erősen épít két mechanizmusra: saját magad kell sebezni a karakterek szintjén, hogy előnyhöz tudj jutni, továbbá az italok erős használata miatt a Nemesed is aktivizálja pusztító hatását! Ha eljutsz a Vérmezei Sötétmágushoz, akkor már kettesével jöhetnek a farkasok! Ha valamelyik meghalna, a Lélekmágus Öve felcsatolása vissza tudja hozni őket újra a játékba! Kevés fegyverzet került a paklinkba, ennek oka, hogy sem az italok, sem a bábok nem igénylik. Kijátszásához főleg a Védelmezések miatt van szükség, mellyel akár kétszer is menthető Vérmezei barátunk.
Tippek és Trükkök avagy olvass a Sorok Között:
1) A Suttogó a mazohizmus oltárán: A Sötétmágus hatásával sebződik, amitől a mágusunk +3 Karaktersebzésben részesül. (Fegyver nélkül is 8-at üt.) Ugyanez a helyzet a Lélekcsapolással is, sebez 7-et, cserébe 5 életerőt nyerünk, így akár ingyen lehozhatóvá válik bármelyik karakter. (Nemesünk sem marad rest!) A Suttogó miatt nem kell könnyeket hullatni, tudsz hívni helyette egy másikat a pakliból.
2) Idézz Farkasokat: A Tekercs/Idéző/Öv mind azt a célt szolgálják, hogy folyamatos nyomást tudj gyakorolni a Hordával! Ne felejtsd el, hogy két farkas 8/12, három már 12/18. Folytassam?
3) Italozz: A 4 Lávakő Főzet hatalmas előnyt tud adni, mert kijátszásuk nem csak életerőt vesz el az ellenféltől, de Láng (3) effektje akár két célpontot is el tud fogyasztani. (Bónusz: Nem képesség, tehát ingyen sebzés!)
4) Szárnyas Démonok: Az Árnyas Fellegek több hátast is hozott magával, jelen pakliban csak a Repülő kulcsszóval ellátott démonok estek próba alá. A csatatérre szerelve és karakterre szerelt folyamatos képességként is jól kiegészítik a plusz sebzéseket.
Bocsi a szájbarágós paklibemutatóért, de az új lehetőségek tárháza nem meríthető ki 5 mondatban!
Aki kipróbálná a dekket, csak annyi extrát írhatok: Mindenképpen nézzétek meg a fegyverek és karakterek sebzéstípusát! Adjátok össze! Kiszámoltátok??? :D
Mészi