A jó öreg verhetetlen
A veterán játékosoknál szerintem nem is jelent most igazából semmilyen kaszt gondot, az új koncepciók pedig még gyerekcipőben járnak, hiszen az egész közösség még csak ismerkedik az új lehetőségekkel és lapokkal, így annak idő kell. Addig pedig, kis módosítással de kényelmesen vissza nyúlhatunk a ,,tutikhoz" amikkel a jelenlegi paklik ellen is érdemben ki lehet állni. Így kezdjük a jó öreg Mágussal, ami tapasztalt kezekben (vagy némi gyakorlással új játékos kezében is) kizárt, hogy ne hozzon jó eredményeket, akármilyen pakli ellen is indul a versenyeken, hosszútávon.
Pakli neve: Öreg Mágus nem vén kecske
Karakterek: 104 Fenyvesváradi Látó3 Óvárosi Szektatag3 Óvárosi Jéghajlító
Fegyverzetek: 61 Télvidéki Fenyőbot2 Sziromkristály Pálca3 Szatírszarv Pálca
Képességek: 133 Sziklafal2 Varázskör3 Dermesztés1 Lélekgömb2 Szikla Reptetés2 Lélek Csapás
Italok: 22 Életerő Itala
A Kezdő formátum 1-es szintről indul, de ebben a pakliban továbbra is 3-as lesz a kezdőkarakterünk. Amennyiben az ellenfelünk használ 1-2-es karaktert, és ő is kezdi a játékot, kisebb hátrányba kerülhetünk, hiszen az életerőnket támadhatja. Ebben az esetben a kezdő lapunk egy Életerő Itala lehet, ami általában elég lesz a kezdeti károk helyreállítására. Ha nem, és mi kezdünk, akkor pedig a Télvidéki Fenyőbot lesz a kezdő lapunk, ezzel pedig sok életerőt spórolhatunk a továbbiakban.
A Látók tökéletes kezdő karakter, ami +1 lapot termel nekünk halálakor, így erre a formátumra is nagy segítség, ahol amúgy problémás a plusz laphúzás. Nem ő lesz az ellenfelünk célpontja, így akár két karaktert is lehozhatunk még mellé mielőtt meghalna, így ha Fenyőbot van rajta, sok + életerőt kaphatunk.
A Szektatagokat már érdemes megmenteni a Fal lapokkal, így nekik jól jön majd a Sziklafal és a Varázskör, hiszen ők lesznek a középjáték elsődleges célpontjai az ellenfeleink által. Hogy a játék korai szakaszát lelassítsuk a mi javunkra, a Dermesztések elengedhetetlenek lesznek, amit akár aktívan lehozott Szektatagokkal, akár pedig a már lentlévő Látóval kijátszhatunk.
A játék végső szakaszában pedig jöhetnek a 6-os karakterek, ami igazából bármelyik meglévő lehet. A Lélek Csapás a legjobb befejező lapok egyike továbbra is, a Szikla Reptetés és a Lélekgömb meg nagyon erős a középjátékokra.
A fegyverzeteink csökkentik a sebzéseket (a miénket is de nem jelentősen), és életerőt vehetnek el ellenfeleinktől. Ha olyan formátumban játsszuk ezt a paklit, ahol lehet mellékpaklit is használni, nem árt ha 2-3 fegyverzetet is beleteszünk még, ha esetleg valamelyik nem működik jól. A mellékapkli további részére pedig mehet még 1-2 Szikla Reptetés, 1-2 Lélekgömb, +1 Dermesztés, és azokat cseréljük majd le az első meccs után, amikre nem volt akkora igény. Ha pl Vadász ellen játszunk és jól megfogja a 3-as képességeinket, akkor jöhetnek inkább a Reptetések, ésatöbbi.
Remélem tudtam némi ötletet és útmutatást adni nektek, ha bármi kérdés van, keressetek minket bátran üzenetben, vagy a Közösségi Csoportunkban, állunk rendelkezésetekre :) Szerdán pedig érkezek egy erős Vadász kezdő paklival, hasonlóan ehhez. Kávézzatok addig sokat!
Következő versenyünk: https://www.facebook.com/events/1080283422733907
Közösségi csoportunk: https://www.facebook.com/groups/409260922811791
Discord szerverünk: https://discord.gg/HxpKzefAj5